Centrala Portierska OP-CP do systemów domofonowych ELFON Optima dla osób poszukujących komfortu oraz bezpieczeństwa.
Centrala Portierska OP-CP jest urządzeniem dedykowanym do systemu domofonowego Elfon Optima. Centrala służy do komunikacji mieszkańców z Portierem oraz do komunikacji Portiera z wszystkimi odbiornikami w instalacji domofonowej.
Najważniejsze cechy
- Połączenie Użytkownik - Portier
- Połączenie Portier - Użytkownik
- Połączenie Portier - Panel bramowy/zewnętrzny
- Zestawianie połączeń pomiędzy panelami zewnętrznymi, a odbiornikami w lokalach
- 3 przyciski funkcyjne do otwierania szlabanów , drzwi garażowych itp.
- Oddzielne przyciski do otwierania bramy i furtki
- Współpraca z OP-U8-2DIG, OP-VM5, OP-VM3v2 i wszystkimi panelami zewnętrznymi w wersji SL(Slave) i MA (Master)
Szczegółowe informacje znajdują się w karcie katalogowej, dostępnej w zakładce "Do pobrania".
Funkcjonalność systemu OPTIMA WIDEO jest taka sama jak w systemach audio z dodatkową możliwością podglądu osoby znajdującej się przy panelu. W systemie tym jest też możliwość mieszanego zastosowania zarówno monitorów jak i standardowych unifonów audio. W skład systemów wideo wchodzą dodatkowe urządzenia do dystrybucji sygnału wideo:
OP-VP4 - przełącznik wideo wykorzystywany kiedy jest więcej niż jedno wejście,
OP-VR4 - rozdzielacz do rozdziału sygnału wideo na każde 4 monitory.
Główne funkcje ułatwiające instalację
- tryb instalacji – umożliwia nawiązanie połączenia panel – unifon z poziomu unifonu, dzięki czemu instalator może w pojedynkę testować instalowany system
- test unifonów – panel automatycznie potrafi wyszukać unifony, których słuchawka jest nieprawidłowo odłożona
Główne możliwości konfiguracyjne
- numeracja lokali – nr lokalu może być dowolna liczba z zakresu 1-9999, możliwe jest dodanie nieciągłych zakresów numeracji, dla których panel automatycznie przypisze fizyczne nr unifonów, dla każdego dodanego nr lokalu, możliwa jest zmiana przypisanego automatycznie nr unifonu, na inny, wolny nr fizyczny słuchawki.
ustawienie szeregu parametrów ogólnych (np. czas otwarcia zamka, czas rozmowy)
personalizacja ustawień dla danego lokalu (np. rodzaj i głośność dzwonka, czas dzwonienia)
system kodów - otwarcie zamka:
8-cyfrowy kod serwisowy umożliwiający także dostęp do konfiguracji systemu 8 kodów ogólnych (4-cyfry)
4-cyfrowy kod indywidualny dla każdego z obsługiwanych lokali (255)
panel pozwala na wygenerowanie unikalnego zestawu 4-cyfrowych kodów indywidualnych w oparciu o podany przez instalatora 8-cyfrowy numer
wybór między dwoma sposobami nawiązywania połączeń: z potwierdzeniem lub bez potwierdzenia (dzwonienie po czasie)